Thursday, January 28, 2010

Bandaranaike lennuv2ljalt


Tere varahommikust!
Nyyd siis nii palju rahustuseks, et eile 6nnestus mul l6puks viisa saada ning tekkis kerge 2revus, kuidas lennukile j6uda, sest 6htuti l6ppeb igasuguse yhistranspordi too v2ga vara. N2iteks Kandyst Colombosse v2ljub viimane buss 19:40, mina sain aga viisa 15:30, siis oli vaja veel Kiribathkumburasse j6uda, asjad v6tta, k6igile head aega oelda jne. J6udsin eelviimasele bussile kell 19:20.
Igatahes viisa 6nnestus saada yllatavalt valutult. L2ksin saatkonda ja viisaametniku-prouat madaamitades ja talle kenasti naeratades v6ttis ta mu passi ja lausus pildilehekylge vaadates: "We can issue this today, I think". Eelnevalt olin muidugi ka taas naeratades seletanud, et kui nad mulle viisat andma ei soostu, j22b mul 2ra lend ning lisaks saan ka veel riigis illegaaliks. Olin viimane, kellelt pass v6eti ning esimene, kes selle koos viisaga tagasi sai.
Kiirustasin siis Colombo lennujaama, oo veetsin kenasti pinkidel ning 50 minuti p2rast v2ljub lend Madrasesse.
Kohtumiseni Indias!

1 comment: