Friday, February 19, 2010

L2ksin ma, jah, Gokarnasse...

No kus ma siis l2ksin...Loomulikult ei l2inud! T6de on aga see, et Hampist ongi v2ga raske edasi liikuda ning pea mitte keegi ei lahku siit algselt plaanitud ajal. Tihti v6etakse hoogu kolm p2eva, m6nel v6ib kuluda ka paar n2dalat. Kuigi ma ei v2lista, et on ka olemas inimesi, kes siit lahkunud ajal, mis alguses plaanitud, pean tunnistama, et yhtegi sellist ma n2inud ei ole.
Minu p6hjus siiaj22miseks oli v2ga lihtne. Siin on tore ja ma ei viitsinud hommikul yles tulla. Samuti kohtusin veel ka korealastega, kellest kaks l2ksid 2ra, aga kaks(juba teada Jun, keda l2tlaseks kutsume ning tema noor s6ber - see 17-aastane, kellel viisa kaheks aastaks) kolisid meie juurde teiselepoole j6ge paariks p2evaks ning v2hemalt Junil plaan ka Gokarnasse edasi liikuda. Nii siis olemegi neljakesi veel paar p2eva Hampis olnud. Eilne p2ev moodus korealasi sisse kolides ning 6htul k2isime kohalikega v6rkpalli m2ngimas. Ja see on muidugi omaette lugu j2lle.
Mina ja Jun l2ksime platsime. Plats loomulikult selline nagu oli, tolmav prahihunnik. Ja v6rk minule m6nusasti madalal, sest kohalikud ju k6ik ilmselgelt lyhikesed tegelased. Aga siis...punkte keegi platsi peal ei loe. V6rgu l2hedale platsi kyljele ronis m2ngu alguses mingi suvaline taat yles istuma, kes siis kohtuniku rollis oli. Punkte luges ta t2pselt nii nagu ise paremaks pidas. Kui muidu on ju iga serviga punkt, siis h2rra arvas teisiti. Nii n2iteks saigi punkti tihti alles siis, kui kolm korda yks meeskond saanud servida. Servimas k2is igayks siis, kui ise tahtis. M6nikord andis "kohtunik" punkti niisama ka, olenes, kuidas emotsioon hetkel oli. Ja siis olid "3" ja "14" sellised numbrid, mida kohtunik ei tunnistanud. Neid numbreid m2ngus ei olnud! Naljakas olukord oli siis, kui mina otsustasin kohtuniku punktilugemise vastu protestida. Nimelt oleks pidanud olema meie punkt, aga kohtunik andis kaks punkti teisele meeskonnale. Laiutasin k2si ja vaatasin kohtuniku poole ning kysisin imestunult, et "what the fuck?". Seepeale vaatas kohtunik mind pahase pilguga ja k6ik m2ngijad platsil olid samuti h2mmingus, et mis mul h2da hakkas. Kogu see asi oli seda kummalisem, et tegelikult kohalikud h2rrad platsil ei m2nginud yldse k6ige kehvemini, kohati tootas asi justkui oleks tegemist meeskonnam2nguga. Ja servida oskasid ka k6ik kenasti. Aga v2ljakul k2is tohutu rabelemine palli p2rast. Polnud mitte mingi ime, et mees tagant vasakult tuli jooksis diagonaalis v6rgu alla paremale poole palli t6stma olenemata asjaolust, et seal juba niigi kaks meest kohal rabelemas. Kokkuv6ttes sai korralikult rahmeldatud ning peale tunnikest m2ngimist olin kohalikega t2pselt sama v2rvi.

Ja kui juba spordi peale jutt l2ks, siis Kanadas on k2imas olympiam2ngud, eks. Meil on isegi yks h6bemedal ette n2idata. V6tke ja vaadake ja uurige, kui suur on miljardiriigi India esindus nendel olympiam2ngudel;)

Aga...kui veel korealastest r22kida, siis yks nendest tegelastest, kes eile hommikul 2ra l2ksid, on eriliselt metsik mees. Muuseas on tema ka see tegelane, kes neli n2dalat Pakistanis r2ndas. Tema ainuke h2da oli see, et ta inglise keelt ei r22kinud. Ei saanud eriti midagi teada tema seiklustest, Jun vahepeal t6lkis pisut. Aga hull on ta ka seet6ttu, et tal sai paar n2dalat tagasi raha otsa. Ja nii ongi meheke nyyd ilma rahata. Kusjuures pyydis ta paarilt s6bralt laenu saada, aga ei olevat laenatud. Asi nimelt ka selles, et ta ei plaani tagasi minna Koreasse, vaid l2heb Taisse ja reisib rahulikult edasi. Kyll m6ni teine r2ndur talle syya ostab v6i teeb kuskil tood v6i mis iganes. Vot see on ekstreemne tegelane:)

Homme l2hen t6esti edasi Gokarnasse. T2na pesin k6ik oma riided 2ra ja nyyd lahen ja hakkan kotti kokku pakkima. Muide, riiete pesemine k2ib ylimalt lihtsalt. Nimelt on nii, et kysid kylalistemaja omanikult pool peot2it pesupulbrit(kui ta ei anna v6i luiskab, et tal pole, siis l6ikad noaga m6ne 6hukese viilu oma seebist, raputad selle siis 2mbrisse, viskad riided sisse, lased vee peale ja lased tunnikese liguneda. Igas kohas, kus siiani olnud olen, on vannitoas(kui on olnud vannituba) olnud suur 2mber. Siis tunni aja p2rast ronid jalgadega 2mbrisse ja tammud seal siis...nii kaua kui tunned, et peaks olema enam-v2hem puhas. Peale eilset v6rkpalli ei tahtnud aga minu riided enam yldse puhtaks minna. Pidin tammuma ja vett vahetama 4 korda. No ja siis, kui riided puhtaks pestud, v22nad v2lja ja paned noorile, kust tunnikese p2rast v6id kuivad ja puhtad riided selga saada. Muuseas niimoodi pesevad oma riideid siiani k6ik r2ndurid, keda kohanud olen. Ka vanemad inimesed. N2iteks Mamallapuramis tuli yhe ligi 50-aastase prantslasega juttu riiete pesemisest. Ma siis kysisin nii...natuke vihjavalt ja arglikult, et kuidas on, kas pesed nii nagu ikka...ja liigutasin jalgu. Mees ei teinud teist n2gugi ja kysis, no aga kuidas siis veel...:).
Ilmselt saan ma omale homme kaasa ka v2hemalt yhe korealase, aga v6imalik, et nad m6lemad tulevad Gokarnasse. Alvydas leidis ennast yhel hetkel majanduslikest raskustest ning tema peab nyyd minema otse P6hja-Indiasse, et niimoodi ilma peatusteta raha s22sta. Leidis omale ka reisikaaslase, yhe venelase Ruslani. T2itsa vahva sell see Ruslan. Tegeleb fotograafiaga, umbes meievanune. Aga suitsetab jubedalt. Neil m6lemal plaanis Varanasi ja siis edasi Nepaal. Ehk kohtume seal mingil hetkel.
Ega ma tegelikult olegi p2ris kindel, et otsus korealasi ootama j22da 6ige oli. Ehk peaks m6ne aja yksi edasi minema, on rahulikum. Samas...korealased on v2ga pullid kujud. Hea huumoriga, s6bralikud. Igav v6i paha vaevalt, et nendega hakkab, tundub, et korealased juba on sellised.

Panen siia l6ppu paar pilti banaaniistandusest, mis tuli l2bida kui selle kose juurde l2ksin. Seal nende madalate banaanipuude vahel oli ka see kobra, millest r22kisin.



Giidiks oli mulle see naine. H2sti s6bralik. Aga noh, kuidas teisiti ta olekski olla saanud. Kokkuv6ttes oli see t6epoolest v2ga huvitav k2ik sinna "kose juurde". Hoopis teistmoodi j2lle. Metsik loodus, t2iesti tundmatud teed ja rajad t2iesti v66ral maal.



Ja enne ma ei kirjuta enam midagi kui olen Gokarnas!
Olge terved!

1 comment:

  1. Uute postituste puudumisest võib järeldada, et oled ikka veel Hampis ja sugugi mitte Gokarnas?:P

    ReplyDelete