Wednesday, December 16, 2009

Ootan...

...seda, et saaks kirjutama hakata.

Tänase järgi võtan seljakoti selga ja lähen väravast välja, et uurida, mis on kaugemal. Suuna võtan Austraaliale, aga enne teen mõned peatused. Esmalt lendan Sri Lankale, sealt läbi India Nepaali, kus tahan läbida Annapurna ringi. Siis korraks uuesti India ning siis Bangladesh. Sealt lendan Malaisiasse ning edasi tahaks nii, et käidud saaks ka Vietnam-Kambodža-Laos. Siis tagasi Malaisiasse ning siis juba edasi Austraaliasse. Mingeid väga täpseid plaane ei tee, tagasi koju kavatsen jõuda hiljemalt septembriks. Üleüldse tahaks kangesti tulla tagasi läbi Lõuna-Ameerika, aga sellest ajast, mis võtnud olen, mulle tõenäoliselt siiski ei piisa. Niisama läbi lennata pole ju mõtet.

Mitmed sõbrad on lausa käskinud mul kindlasti hakata blogi kirjutama, et saaks mul silma peal hoida. Niisiis - ei midagi uut siin päikese all - tegin ka omale reisiblogi või mis iganes selle asja nimi siin on, et kodused ja sõbrad-tuttavad saaksid mu tegemistest osa ning mille kaudu elumärke välja saan saata.

Täpselt kahe nädala pärast lendan Colombo poole...

1 comment:

  1. isver jummel! nii lahe... mina hakkan minema oma teekonnale suvel... ilmselt juuli alguses. hoian sulle pöialt!!!!!!!

    ReplyDelete